Wójt Gminy Radziejowice informuje, iż podatnikom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy odczuli negatywne skutki epidemii COVID-19, zgodnie z art. 67 a w związku z art. 67 b – Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa może:
1. odroczyć termin płatności podatku lub rozłożyć zapłatę podatku na raty;
2. umorzyć w całości lub w części zaległości podatkowe, odsetki za zwłokę.
Powyższe sytuacje rozpatrywane będą w przypadku wystąpienia możliwości prawnych (np. powstanie zaległości i udokumentowana zła sytuacja finansowa spowodowana epidemią).
Wykaz dokumentów i informacji niezbędnych do ubiegania się o udzielenie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych:
We wniosku wskazujemy konkretne okresy (pamiętając, że w przypadku umorzenia wnioskujemy o raty zaległe, a w przypadku przesunięcia terminu płatności wnioskujemy o raty przyszłe). W składanym podaniu wnioskujemy również o pomoc de minimis lub de minimis w rolnictwie. Wniosek musi być podpisany własnoręcznie przez osoby u Państwa upoważnione (nie może być kserokopia lub skan) (wzór 1 / wzór 2).
Wniosek wraz z załącznikami wysyłamy drogą elektroniczną ePUAP, pocztą na adres urzędu lub składamy osobiście w sekretariacie urzędu.
W przypadku pytań dotyczących składnych dokumentów służymy pomocą:
Justyna Jeziorek – osoby prawne – tel. 46 854 30 23 lub j.jeziorek@radziejowice.pl
Ewa Wyganowska – osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą tel. 46 854 30 23 lub e.wyganowska@radziejowice.pl
WAŻNE – przy składaniu wniosków
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Radziejowice
Projekt "Gmina Radziejowice dostępna w cyberprzestrzeni" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.