Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.radziejowice.pl


Radziejowice: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół położonych na terenie Gminy Radziejowice w okresie od dnia 01.09.2016r. do dnia 31.12.2016r
Numer ogłoszenia: 133279 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziejowice , ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie, tel. 46 8577171, faks 46 8577120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół położonych na terenie Gminy Radziejowice w okresie od dnia 01.09.2016r. do dnia 31.12.2016r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Radziejowice w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie z wyznaczonych przystanków do placówek oświatowych Gminy Radziejowice i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 1 września 2016r. do 31 grudnia 2016r., zgodnie z kalendarzem roku szkolnego na rok 2016 oraz normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów zatrudnionych przez zamawiającego w celu sprawowania opieki w czasie przewozu.

2. Przewóz będzie polegał na zabieraniu uczniów wraz z opiekunami z wyznaczonych przystanków na określonych trasach i ich przewóz do placówek oświatowych na określoną godzinę i z powrotem.

3. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych komunikacji zbiorowej oddzielnie na każdy miesiąc.

4. Wykonawca wykonywał będzie przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej - jako publiczny przewóz osób (przewóz osób w ramach publicznego transportu zbiorowego), zgodnie z obowiązującym go rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych.

5. Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.

UWAGA: W celu zapewnienia wysokiej jakości oferowanej usługi zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił wykonywanie przedmiotu zamówienia pojazdami, których data pierwszej rejestracji przypada nie wcześniej niż na dzień 23.07.2000r. Zaoferowanie pojazdów, których data pierwszej rejestracji przypada wcześniej niż na dzień 23.07.2000r. będzie skutkowało odrzuceniem oferty danego wykonawcy.

6. Według zapotrzebowania zamawiającego wykonawca ma zapewnić wykonanie następującego przewozu:

a) dowóz rano w godz. 6.50 - 8.00;

2 autobusy - ilość miejsc: 39-42;

1 autobus / bus - ilość miejsc: 19-25;

łączna ilość uczniów: min. 222 - maks. 252 (zamawiający gwarantuje zamówienie wg wartości. min. i dopuszcza zamówienie wg wartości maks., na co wykonawca musi być przygotowany);

UWAGA - liczba uczniów, którą należy przyjąć do wyceny zamówienia wynosi 232.

b) odwóz po południu w godz. 12.40 - 17.00;

2 autobusy - ilość miejsc: 39-42;

1 autobus / bus - ilość miejsc: 19-25;

łączna ilość uczniów: min. 222 - maks. 252 (zamawiający gwarantuje zamówienie wg wartości. min. i dopuszcza zamówienie wg wartości maks., na co wykonawca musi być przygotowany);

UWAGA - liczba uczniów, którą należy przyjąć do wyceny zamówienia wynosi 232.

c) łączna ilość km wynosi 288 km / dzień nauki szkolnej.

7. Szczegółowy wykaz tras przedstawia się następująco, z zastrzeżeniem, że część kursów łączy się w jedną trasę:

I LINIA (25 uczniów tam i powrót + 1 opiekun)

1) KURS (Bus) 6.55 : Zazdrość - Chroboty - Słabomierz Budy Mszczonowskie ul. Limonki - Tartak Brzózki - Radziejowice Szkoła;

2) KURS (Autobus/Bus) 13.30 : Radziejowice Szkoła - Tartak Brzózki - Słabomierz - Budy Mszczonowskie ul. Limonki ;

3) KURS (Autobus/Bus) 15.20 : Radziejowice Szkoła - Tartak Brzózki - Budy Mszczonowskie ul. Limonki - Słabomierz - Chroboty - Zazdrość;

II LINIA (87 uczniów tam i powrót + 1 opiekun)

1) KURS (Autobus) 7.00 : Zboiska - Radziejowice Parcel - Radziejowice Szkoła;

2) KURS (Autobus) 7.20 : Kamionka - Krze - Radziejowice Szkoła;

3) KURS (Autobus) 12.40 : Radziejowice Parcel - Zboiska - Kamionka - Krze - Radziejowice Szkoła;

4) KURS (Autobus) 13.50 : Radziejowice Parcel - Zboiska - Kamionka - Krze - Radziejowice Szkoła;

5) KURS (Autobus) 15.20 : Radziejowice Parcel - Zboiska - Kamionka - Krze - Radziejowice Szkoła;

III LINIA (46 uczniów tam i powrót + 1 opiekun)

1) KURS (Autobus) 7.05 : Korytów - Radziejowice Szkoła;

2) KURS (Autobus) 14.25 : Radziejowice Szkoła - Korytów;

3) KURS (Autobus) 15.20 : Radziejowice Szkoła - Korytów;

IV LINIA (82 uczniów tam i powrót + 1 opiekun)

1) KURS (Bus) 7.15 : Radziejowice Szkoła - Adamów - Kuklówka Szkoła;

2) KURS (Autobus) 7.15 : Budy Nowe - Budy Józefowskie - Kuklówka Zarz. ul. Babie Lato - Kuklówka Szkoła - Radziejowice Szkoła;

3) KURS ( Bus) 7.35 : Kuklówka Szkoła - Adamów - Radziejowice Szkoła;

4) KURS (Bus) 13.30 : Radziejowice Szkoła - Adamów - Kuklówka Szkoła - Budy Józefowskie - Adamów - Radziejowice Szkoła;

5) KURS (Autobus) 14.44 : Radziejowice Szkoła - Budy Nowe - Budy Józefowskie - Kuklówka Szkoła - Adamów - Radziejowice Szkoła;

6) KURS (Autobus) 15.50 : Radziejowice Szkoła - Adamów - Kuklówka Szkoła - Kuklówka Zarz. ul. Babie Lato - Budy Józefowskie - Budy Nowe - Radziejowice Szkoła;

8. Szczegółowy wykaz linii oraz rozkłady jazdy zostanie uzgodniony z wybranym wykonawcą.

9. Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający określa zakres zamówienia, o czym mowa w pkt 6, gwarantując zamówienie wg wartości. min. i dopuszczając zamówienie wg wartości maks., na co wykonawca musi być przygotowany. W związku z powyższym w przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych.

10. Liczba dni nauki szkolnej w okresie realizacji zamówienia wynosi 78, z uwzględnieniem przerw świątecznych, ferii, etc. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.

Szczegółowo liczba dni nauki szkolnej wynosi:

a) wrzesień - 22;

b) październik - 20;

c) listopad - 20;

d) grudzień - 16;

11. Wykonawca wyceni ofertę wykorzystując formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz.

12. Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego w przypadku awarii wskazanego pojazdu oraz kadry zastępczej w przypadku niemożności realizowania przewozów przez wskazanego kierowcę.

Uwaga - z uwagi na fakt, że pojazdy wykorzystywane w trakcie realizacji zamówienia stanowią jedno z kryterium oceny ofert - wykonawca zobowiązany będzie podstawić pojazd zastępczy nie gorszy (nie starszy) od wskazanego w ofercie.

13. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi sprawnymi technicznie pojazdami posiadającymi aktualne badania techniczne. Ponadto wykonawca będzie dbał o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy.

14. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi m.in. z ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2011r. nr 5 poz. 13 z późn. zm.).

15. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonywany zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym.

16. W przypadku zmiany przepisów prawa obejmujących przedmiot zamówienia, przy czym zamiany te wpływać będą na sposób wykonywania niniejszego zamówienia oraz będą obowiązywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia - zamawiający dopuści wówczas wprowadzenie tych zmian do niniejszego zamówienia, spisując w razie konieczności stosowny aneks do umowy z wybranym wykonawcą..

II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice.

Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020.

4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

2.1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdz. VI siwz, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

2.2. W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielania ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia taki dokument musi zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.

W przypadkach polegania na zasobach innych podmiotów musi zaistnieć stosowna sytuacja, w świetle której tego rodzaju udostępnienie będzie miało wymiar realny. Zamawiający zatem może zażądać m.in. deklaracji o solidarnej odpowiedzialności podmiotu trzeciego wraz z wykonawcą za wykonanie przedmiotu zamówienia.

W szczególności udostępnienie wskaźników ekonomicznych podmiotu trzeciego (opłaconej polisy) nie będzie uznane za spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy ich udostępnienie nie będzie miało realnego wymiaru, gdyż są to dane nierozerwalnie związane z konkretnym podmiotem.

3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach:

a) W przypadku zmiany terminów realizacji Umowy, jeżeli konieczność ich zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, w tym w szczególności mogą to być:

- przyczyny związane z niekorzystnymi warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie przedmiotu zamówienia,

- awarie systemów komunikowania,

- niezależne od Stron Umowy zakłócenia systemów technicznych uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia,

- nieprzewidziane przeszkody o charakterze obiektywnym,

- przypadki siły wyższej, przy czym za siłę wyższą rozumie się ogólne określenie przyczyny sprawczej zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, takiego, nad którym człowiek nie panuje;

oraz każda ze Stron Umowy niezwłocznie powiadomi drugą Stronę Umowy o ich zaistnieniu.

b) W przypadku zmiany tras określonych w rozdz. IV siwz, jeżeli konieczność ich zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, w tym w szczególności mogą to być:

- przyczyny związane z niekorzystnymi warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie przedmiotu zamówienia,

- awarie systemów komunikowania,

- niezależne od Stron Umowy zakłócenia systemów technicznych uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia,

- nieprzewidziane okoliczności o charakterze obiektywnym mające wpływ na przebieg tras określonych w rozdz. IV siwz,

- przypadki siły wyższej, przy czym za siłę wyższą rozumie się ogólne określenie przyczyny sprawczej zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, takiego, nad którym człowiek nie panuje;

oraz każda ze Stron Umowy niezwłocznie powiadomi drugą Stronę Umowy o ich zaistnieniu.

c) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT.

Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Oświaty, Kultury i Sportu w Radziejowicach z siedzibą przy ul. Słonecznej 2, 96-325 Radziejowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie