Aktualności

INFORMACJA DOTYCZĄCA ŚWIADCZENIA „DOBRY START” (300+)

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowicach informuje, że zgodnie z nowym rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” z dnia 15 czerwca 2021 r., od 01 lipca 2021 r. obsługą programu „Dobry Start” z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednocześnie informujemy, że ZUS będzie obsługiwał wnioski tylko w formie elektronicznej.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 czerwca 2021 11:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Sumiński
Ilość wyświetleń: 138
23 czerwca 2021 11:40 (Jarosław Sumiński) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Gmina Radziejowice dostępna w cyberprzestrzeni" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zatrzymaj banner przewijany