Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy
1) sprawowanie obsługi biurowej Rady i Sołectw;
2) koordynacja spraw związanych z Funduszem Sołeckim;
3) prowadzenie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem, zwołaniem Sesji Rady, Komisji Rady, dostarczenie materiałów Radnym;
4) prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządzeń Wójta;
5) uczestnictwo w Sesjach Rady i Komisjach Rady oraz protokołowanie tych posiedzeń i dbałość o dostępność informacji (BIP, transmisje obrad);
6) sporządzanie informacji z realizacji podjętych uchwał;
7) prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków złożonych przez Radnych;
8) udostępnianie informacji publicznej;
9) koordynowanie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
14 czerwca 2019 11:05
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Sławomir Janicki
Ilość wyświetleń:
908
01 lipca 2019 16:36 (
Sławomir Janicki) - Dodanie stanowiska: Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy.