- wniosek
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru lub aktualizację wpisu do rejestru
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za złożone pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Urząd Gminy Radziejowice
ul. Kubickiego 10
96-325 Radziejowice
- Opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej - 50,00 zł
- Opłata skarbowa za zmianę wpisu w rejestrze działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (rozszerzenie katalogu odbieranych odpadów komunalnych) - 25,00 zł
- Opłata skarbowa za złożone pełnomocnictwo – 17,00 zł
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Gmina Radziejowice
Projekt "Gmina Radziejowice dostępna w cyberprzestrzeni" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.