Zakończone - Gospodarka nieruchomościami - Otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami

 OGŁOSZENIE O NABORZE

OS.210.3.2021

Wójt Gminy Radziejowice

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

na wolne stanowisko urzędnicze

 

  1. Nazwa i adres jednostki:  Urząd Gminy Radziejowice ul. Kubickiego 10,  96-325 Radziejowice
  2. Stanowisko pracy:  ds.  gospodarki nieruchomościami

1) wymiar czasu pracy: 1 etat, pełny wymiar czasu pracy - przeciętnie 40 godzin tygodniowo,

2) warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Radziejowice.

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Radziejowice, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
    był  niższy niż 6%.
  2. Miejsce wykonywania pracy: budynek Urzędu Gminy Radziejowice, ul. Kubickiego 8.
  3. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z państw Unii Europejskiej lub też innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2) wykształcenie minimum średnie i staż pracy na podobnym stanowisku,  preferowane wyższe o kierunku geodezja, kartografia, zarządzanie nieruchomościami, planowanie przestrzenne,

3) obsługa komputera w zakresie pracy w środowisku Windows pakietu MS Office (Word,Exel),

4) znajomość aktów regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,  ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, prawo geodezyjne i kartograficzne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych,

5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego oraz nieposiadanie  prawomocnego wyroku skazującego za przestępstwa popełnione umyślnie,

6) nieposzlakowana opinia,

7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

  1. Wymagania dodatkowe:

1) preferowane doświadczenie zawodowe w administracji lub organach jednostek samorządu terytorialnego,

2) umiejętność redagowania informacji oraz pism urzędowych,

3) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność i wysoka kultura osobista, sprawna organizacja pracy i samodzielność w wykonywaniu zadań, otwartość na ludzi, kreatywność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie, zdolności analityczne, odporność
na stres i pracę pod presją czasu.

  1. Ogólny zakres zadań realizowanych na stanowisku:

1) Sprawna i profesjonalna obsługa interesantów.

2) Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości stanowiących własność Gminy zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami i uchwałami Rady Gminy w zakresie: sprzedaży nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, oddawania w użytkowanie wieczyste, oddawania w trwały zarząd, zrzekania się, darowizny, zamiany.

3) Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości m.in. poprzez: komunalizację, zamiany, scalanie i podziały, odpłatne i nieodpłatne nabywanie od osób fizycznych i prawnych, korzystanie z prawa pierwokupu, inne czynności prawne.

4) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości – gruntów i budynków stanowiących własność Gminy.

5) Przygotowanie planu wykorzystania zasobu gminnego.

6) Przygotowywanie decyzji o oddaniu nieruchomości w trwały zarząd oraz o wygaśnięciu prawa trwałego zarządu na wniosek jednostki organizacyjnej lub z urzędu.

7) Użytkowanie wieczyste: - aktualizacja opłat rocznych na podstawie wartości nieruchomości określonej przez rzeczoznawcę, - przeprowadzanie procedury administracyjnej związanej z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego na własność nieruchomości.

8) Prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług rzeczoznawców i geodetów, w zakresie przygotowania zleceń, odbioru i weryfikacji wykonanych prac, potwierdzenie faktur pod względem merytorycznym.

9) Przygotowanie całości dokumentacji w celu zbycia nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych.

10) Badanie ksiąg wieczystych dla potrzeb gospodarki mieniem.

11) Przygotowywanie i składanie wniosków o założenie lub zmianę ksiąg wieczystych.

12) Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami.

13) Przygotowywanie zarządzeń wójta dotyczących gospodarki nieruchomościami.

14) Przygotowywanie projektów postanowień i decyzji dotyczących rozgraniczenia nieruchomości.

15) Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem opłat planistycznych i adiacenckich.

16) Prowadzenie spraw związanych z poświadczaniem oświadczeń o prowadzeniu gospodarstw rolnych zgodnie z ustawą o kształtowaniu ustroju rolnego oraz spraw dot. potwierdzania umów zawartych między osobami fizycznymi w zakresie gruntów rolnych zgodnie z ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników.

17) Uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjmowaniem granic nieruchomości po wykonaniu podziałów, rozgraniczeń, wznowień granic, itp.

18) Współpraca ze Starostwem Powiatowym w Żyrardowie w zakresie wykonywanych zadań.

19) Bieżąca kontrola sposobu użytkowania nieruchomości gminnych oddanych w posiadanie zależne.

20) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem i dzierżawą mienia gminnego, w tym m.in.: przygotowywanie umów, wypowiadanie umów, przeprowadzanie przetargów na najem i dzierżawę nieruchomości.

21) prowadzenie ewidencji nieruchomości gminy oraz sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego jako części załącznika do projektu budżetu.

22) Inne zadania wynikające z ustaw:

  •  ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  •  ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
  •  prawo geodezyjne i kartograficzne,
  •  ustawa o samorządzie gminnym,
  •  ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  •  ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego - Kodeks cywilny,
  •  Prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania służebności gruntowych i przesyłu.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca administracyjno-biurowa,

2) stanowisko pracy usytuowane jest w pokoju biurowym na piętrze budynku należącego do Gminy bez podjazdu i windy,

3) oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,

4) wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min.
+ 18° C,

5) praca w pozycji siedzącej, wymuszonej,

6) czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe występujące na stanowisku pracy: obsługa komputera,

7) częsty kontakt z klientami urzędu,

8) praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu,

9) praca pod presją czasu,

10) wyjazdy w teren w celu przeprowadzania rozpraw.

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia.

1) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (www.bip.radziejowice.pl).

2) List motywacyjny - pisemne zgłoszenie się do naboru z motywacją kandydowania na stanowisko.

3) Życiorys (CV)-zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, szkoleniach i posiadanych kwalifikacjach, dokładny przebieg pracy zawodowej, ewentualnie inne uprawnienia i zalety osoby aplikującej w naborze.

4) Oświadczenie o posiadanym wykształceniu lub kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.).

5) Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu zawodowym lub kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej.

6) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

7) Oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku.

8) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

9) Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej,

10) Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

11) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia naboru.

12) Adres do prowadzenia korespondencji, w tym elektronicznej oraz numer telefonu do kontaktu.

13) Inne dokumenty potwierdzające predyspozycje kandydata (np. opinie, referencje).

Wymienione dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane.

14) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdza dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

15) dokumenty sporządzone w języku obcym, powinny być składane wraz z ich tłumaczeniem
na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

  1.      Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds.  gospodarki  nieruchomościami ” należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Radziejowice, ul. Kubickiego 10 (pokój nr 2) lub przesłać na adres Urząd Gminy Radziejowice                        ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 
21 czerwca 2021 r.  do godz. 15.30. (decyduje data stempla pocztowego).

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Radziejowice. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o miejscu
i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacje o przebiegu naboru a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.radziejowice.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Radziejowice.

Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.

Kandydat wyłoniony w naborze przed zatrudnieniem zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności i oryginałów wymaganych dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona indywidualnie z poszczególnymi kandydatami.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Radziejowice pokój nr 14,
tel. nr 46 8543038

Wójt
Urszula Ciężka

Radziejowice, dnia 2021-06-04

  Informacja Wójta Gminy Radziejowice o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami

  Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru

  Dokumenty do złożenia - oświadczenia

  Dokumenty do złożenia - kwestionariusz kandydata

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 czerwca 2021 08:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Janicki
Ilość wyświetleń: 1222
08 lipca 2021 14:04 (Sławomir Janicki) - Zmiana treści zakładki.
01 lipca 2021 08:32 (Sławomir Janicki) - Zmiana treści zakładki.
07 czerwca 2021 09:13 (Sławomir Janicki) - Zmiana treści zakładki.
logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Gmina Radziejowice dostępna w cyberprzestrzeni" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zatrzymaj banner przewijany