Zakończone - Otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelarii

OS.210.2.2021

Wójt Gminy Radziejowice
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze

 

  1. Nazwa i adres jednostki:  Urząd Gminy Radziejowice ul. Kubickiego 10,  96-325 Radziejowice
  2. Stanowisko pracy:  ds.  obsługi kancelarii
  3. Wymiar czasu pracy : 1 etat, pełny wymiar czasu pracy - przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
  4. Warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r.
    w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Radziejowice.
  5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Radziejowice, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
    był  niższy niż 6%.
  6. Miejsce wykonywania pracy: budynek Urzędu Gminy , Radziejowice, ul. Kubickiego 10.
  7. Wymagania niezbędne:

1)   obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z państw Unii Europejskiej lub też innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2)   wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, zarządzanie lub pokrewne,

3)   obsługa komputera w zakresie pracy w środowisku Windows pakietu MS Office (Word,Exel),

4)   znajomość aktów regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o dostępie
do informacji publicznej,

5)   niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego oraz nieposiadanie  prawomocnego wyroku skazującego za przestępstwa popełnione umyślnie,

6)   nieposzlakowana opinia,

7)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

8)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

8. Wymagania dodatkowe:

1)     preferowane doświadczenie zawodowe w administracji lub organach jednostek samorządu terytorialnego,

2)     umiejętność redagowania informacji dla petentów oraz pism urzędowych,

3)     predyspozycje osobowościowe: komunikatywność i wysoka kultura osobista, sprawna organizacja pracy i samodzielność w wykonywaniu zadań, otwartość na ludzi, kreatywność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie, zdolności analityczne, odporność
na stres i pracę pod presją czasu.

9. Ogólny zakres zadań realizowanych na stanowisku:

1)     Sprawna i profesjonalna obsługa interesantów.

2)      Udzielanie wszechstronnej informacji i pomocy interesantom w sprawach dotyczących zadań realizowanych  przez Urząd oraz obowiązujących w tym zakresie procedur.

3)     Udostępnianie interesantom informacji i materiałów promocyjno – informacyjnych Gminy.

4)     Koordynacja prac kancelarii Urzędu, biblioteki urzędowej, archiwum zakładowego, obsługa centrali telefonicznej, faxu, skanera oraz xero,

5)     Przyjmowanie wniosków i podań oraz prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej
i wychodzącej oraz rejestracja w systemie elektronicznego obiegu dokumentów,

6)     Prowadzenie  weryfikacji poprawności i kompletności przyjmowanej dokumentacji,

7)     Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej /platforma ePUAP/, Biuletynu Informacji Publicznej,  strony internetowej Gminy,

8)     Monitorowanie terminowości załatwianych spraw, w tym pozyskiwanie informacji z komórek merytorycznych w zakresie zaawansowania i ewentualnego sposobu ich zakończenia.

9)     Wykonywanie kserokopii dokumentów na potrzeby Urzędu i Interesantów.

10)  Prowadzenie rejestru wyjść służbowych, delegacji, informacji udostępnianych na tablicach informacyjnych urzędu,

11)  Przekazywanie dokumentacji do załatwienia przez właściwy referat i stanowiska pracy,

12)  Przyjmowanie obwieszczeń, pism prokuratorskich i sądowych,

13)  Wywieszanie w lokalu budynku Urzędu ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu jest nieznane,

14)  Zaopatrzenie materiałowo - techniczne na cele administracyjne i prowadzenie dokumentacji
w tym zakresie,

15)  Prowadzenie spraw związanych z remontami i konserwacją sprzętu biurowego,

16)  Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji,

17)  Prowadzenie rejestru wniosków o informację publiczną,

18)  Prowadzenie rejestru pieczęci i druków urzędowych,

19)  Prowadzenie działalności socjalnej na rzecz pracowników, emerytów i rencistów urzędu.

20)  Realizacja zadań wynikających z Kodeksu Pracy Dział X: Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz przepisy wykonawcze.

21)  Nadzór nad bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych.

22)  Współpraca z instytucjami i przedsiębiorstwami świadczącymi usługi pocztowe.

23)  Obsługa administracyjna Wójta ,

24)  Organizacja, obsługa i koordynacja terminów spotkań, narad, konferencji, szkoleń,

25)  Zbieranie materiałów prasowych, danych statystycznych, informacji przekazywanych dw. Wójta na podstawie odrębnych przepisów.

10. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

-      stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku należącego do Gminy                                  bez podjazdu i windy;

-      oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,

-      wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min.
+ 18° C,

-      czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe występujące na stanowisku pracy: obsługa komputera,

-      częsty kontakt z klientami urzędu;

-      praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu;

-      praca pod presją czasu.

11. Wymagane dokumenty i oświadczenia.

1)     Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (www.bip.radziejowice.pl),

2)     List motywacyjny-pisemne zgłoszenie się do naboru z motywacją kandydowania na stanowisko,

3)     Życiorys (CV)-zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, szkoleniach i posiadanych kwalifikacjach, dokładny przebieg pracy zawodowej, ewentualnie inne uprawnienia i zalety osoby aplikującej w naborze,

4)     Oświadczenie o posiadanym wykształceniu lub kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.),

5)     Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu zawodowym lub kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,

6)     Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

7)     Oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku,

8)     oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

9)     oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej,

10) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

11) Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

12) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia naboru,

13) Adres do prowadzenia korespondencji, w tym elektronicznej oraz numer telefonu do kontaktu,

14) Inne dokumenty potwierdzające predyspozycje kandydata (np. opinie, referencje).

Wymienione dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane.

15)   osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdza dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

16)   dokumenty sporządzone w języku obcym, powinny być składane wraz z ich tłumaczeniem
na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego,

12. Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds.  obsługi kancelarii ” należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Radziejowice, ul. Kubickiego 10 (pokój nr 2) lub przesłać na adres Urząd Gminy Radziejowice ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 marca 2021 r.  do godz. 14.00. (decyduje data stempla pocztowego).

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona komisja powołana przez Wójta Gminy Radziejowice. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o miejscu
i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacje o przebiegu naboru a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.radziejowice.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Radziejowice.

Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.

Kandydat wyłoniony w naborze przed zatrudnieniem zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności i oryginałów wymaganych dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Radziejowice pokój nr 4,
tel. nr 46.8543026                                                                                                                                                 

Radziejowice, dnia 2021-03-05                                                                                         

                                                                                                                      Wójt

                                                                                                               Urszula Ciężka

 

  Kwestionariusz kandydata

  Oświadczenia

  Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelarii w Urzędzie Gminy Radziejowice, ul. Kubickiego 10




Informacja Wójta Gminy
Radziejowice o wyniku
naboru
na wolne stanowisko urzędnicze
ds
. obsługi kancelarii

Na podstawie art.15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz.1282) informuję, iż w wyniku przeprowadzonego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelarii w Urzędzie Gminy Radziejowice wybrana została Pani:

Sylwia Gontarz-Sroka zam. Korytów

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku analizy przedstawionych przez kandydatkę dokumentów oraz wykazania się wiedzą w zakresie wymagań stawianych osobom aplikującym na stanowisko komisja do przeprowadzenia naboru uznała, że kandydat posiada predyspozycje i umiejętności umożliwiające wykonywanie powierzonych obowiązków.


Radziejowice, dnia 2021-04-08

z up. Wójta
/-/ mgr Artur Jankowski
Zastępca Wójta

  Skan uzasadnienia

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2021 12:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Janicki
Ilość wyświetleń: 1624
09 kwietnia 2021 11:30 (Sławomir Janicki) - Zmiana treści zakładki.
09 kwietnia 2021 11:29 (Sławomir Janicki) - Zmiana treści zakładki.
09 kwietnia 2021 11:28 (Sławomir Janicki) - Zmiana treści zakładki.
logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Gmina Radziejowice dostępna w cyberprzestrzeni" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zatrzymaj banner przewijany